Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Den vil ikke gemme min underskrift

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Den vil ikke gemme min underskrift Empty Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:08

Rikke

Rikke
Veteran
Veteran

Ja den vil altså ikke gemme min underskrift... og jeg HAR trykket udfør Embarassed

Hvad gør jeg mon forkert ?

2Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:12

Gæst


Gæst

Hmmm tjaa... Sådan var det også først for mig i aftes - men efter at ha' trykket F5 et par gange, så kom den med Question I love you

3Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:13

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

Har du husket at gå ind i "indstillinger" og vælge "tilføj altid min underskrift" også??

4Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:13

Bamseline27

Bamseline27
Deluxe Member
Deluxe Member

ja jeg har samme problem, men mon ikke den nok skal dukke op før eller siden Very Happy

5Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:13

Rikke

Rikke
Veteran
Veteran

Lea skrev:Hmmm tjaa... Sådan var det også først for mig i aftes - men efter at ha' trykket F5 et par gange, så kom den med Question I love you

Trykkede du F5 inde under din profil ???? Ja jeg skal have det ind med skeer Embarassed

6Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:15

Rikke

Rikke
Veteran
Veteran

Bamseline27 skrev:ja jeg har samme problem, men mon ikke den nok skal dukke op før eller siden Very Happy
Det kunne man håbe Very Happy
Og hej - jeg er glad for at se dig herinde Smile

7Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:15

Rikke

Rikke
Veteran
Veteran

Dorthe skrev:Har du husket at gå ind i "indstillinger" og vælge "tilføj altid min underskrift" også??

Nej da Very Happy det er da det jeg mangler Embarassed

Tak I love you

8Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:16

Gæst


Gæst

Rikke skrev:
Lea skrev:Hmmm tjaa... Sådan var det også først for mig i aftes - men efter at ha' trykket F5 et par gange, så kom den med Question I love you

Trykkede du F5 inde under din profil ???? Ja jeg skal have det ind med skeer Embarassed

Øhhhøøømm.... nu er det sådan, at jeg "bare" keglede rundt og trykkede lidt forskelligt, så jeg husker altså ikke heeelt Embarassed hvordan og hvorledes. Mon ikke du skal ind i indstillinger igen? :hmm:

9Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:17

Bamseline27

Bamseline27
Deluxe Member
Deluxe Member

Rikke skrev:
Bamseline27 skrev:ja jeg har samme problem, men mon ikke den nok skal dukke op før eller siden Very Happy
Det kunne man håbe Very Happy
Og hej - jeg er glad for at se dig herinde Smile
Ja i ligemåde Very Happy Startede jo min færden på morsside dengang, og at den så stopper blev jeg da lidt ked af over så nu vil jeg give den ny her en chance Very Happy

10Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:17

Rikke

Rikke
Veteran
Veteran

Lea skrev:
Rikke skrev:
Lea skrev:Hmmm tjaa... Sådan var det også først for mig i aftes - men efter at ha' trykket F5 et par gange, så kom den med Question I love you

Trykkede du F5 inde under din profil ???? Ja jeg skal have det ind med skeer Embarassed

Øhhhøøømm.... nu er det sådan, at jeg "bare" keglede rundt og trykkede lidt forskelligt, så jeg husker altså ikke heeelt Embarassed hvordan og hvorledes. Mon ikke du skal ind i indstillinger igen? :hmm:
Nu må vi se, for nu har jeg gjort, som jeg fik besked på Very Happy

11Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:18

Gæst


Gæst

Det er lige med at huske det hele, Rikke Laughing

12Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:18

Rikke

Rikke
Veteran
Veteran

Jow jow ..... Very Happy

Tak for hjælpen cheers

13Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:18

Rikke

Rikke
Veteran
Veteran

Lisa77 skrev:Det er lige med at huske det hele, Rikke Laughing

Jamen altså ..... mig og teknik Embarassed

Men nu virker det jo Cool

14Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:19

Gæst


Gæst

Rikke skrev:
Lisa77 skrev:Det er lige med at huske det hele, Rikke Laughing

Jamen altså ..... mig og teknik Embarassed

Men nu virker det jo Cool

Den vil ikke gemme min underskrift 790236

15Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:21

Bamseline27

Bamseline27
Deluxe Member
Deluxe Member

ja min den virker stadig ikke selvom jeg både har gemt i indstillinger og underskrift Crying or Very sad

16Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:21

Bamseline27

Bamseline27
Deluxe Member
Deluxe Member

Bamseline27 skrev:ja min den virker stadig ikke selvom jeg både har gemt i indstillinger og underskrift Crying or Very sad
OG Hey prøv lige se engang, der var jeg vist lidt for hurtig.... Laughing

17Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 10:31

Rikke

Rikke
Veteran
Veteran

Bamseline27 skrev:
Bamseline27 skrev:ja min den virker stadig ikke selvom jeg både har gemt i indstillinger og underskrift Crying or Very sad
OG Hey prøv lige se engang, der var jeg vist lidt for hurtig.... Laughing
Jeg skulle lige til at skrive det til dig Very Happy

18Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 13 2010, 15:18

pivmis

pivmis
Admin
Admin

godt at det virker nu, skulle der være nogle af jer der ikke kan det til at virke, vil i så ikke skrive en besked til mig så vil jeg kigge på det....

Janne

19Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 20 2010, 20:36

September95

September95
VIP
VIP

Bare lige for at være sikker. Underskrift er lig med, hvad der hed fodnote på MS Question

Har vist også selv forsøgt, men da ville det heller ikke. Jeg troede, at det var mig, der ikke kunne finde ud af det Embarassed

20Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 20 2010, 21:16

pivmis

pivmis
Admin
Admin

September95 skrev:Bare lige for at være sikker. Underskrift er lig med, hvad der hed fodnote på MS Den vil ikke gemme min underskrift Icon_question

Har vist også selv forsøgt, men da ville det heller ikke. Jeg troede, at det var mig, der ikke kunne finde ud af det Den vil ikke gemme min underskrift Icon_redface

Hvis ikke det virker nu, så forstår jeg det ikke, får lige Morten til at kigge på det i morgen..

knus

21Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Tirs Apr 20 2010, 22:25

September95

September95
VIP
VIP

Jeg har lige opdaget, at det jeg lavede åbenbart alligevel er lykkedes Embarassed Tror, at jeg vist har haft for meget fokus på de store flotte udgaver, jeg ser hos andre. Slemme mig Embarassed der bare ikke selv kan finde ud af at være så kreativ.

22Den vil ikke gemme min underskrift Empty Sv: Den vil ikke gemme min underskrift Ons Apr 21 2010, 19:41

pivmis

pivmis
Admin
Admin

September95 skrev:Jeg har lige opdaget, at det jeg lavede åbenbart alligevel er lykkedes Den vil ikke gemme min underskrift Icon_redface Tror, at jeg vist har haft for meget fokus på de store flotte udgaver, jeg ser hos andre. Slemme mig Den vil ikke gemme min underskrift Icon_redface der bare ikke selv kan finde ud af at være så kreativ.
Nej den var god nok, den VAR ikke på, men jeg var inde og rettet lige inden jeg skrev til dig...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum