Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Personligt Galleri på Morsforum

+2
pingvin
Admin
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Personligt Galleri på Morsforum Empty Personligt Galleri på Morsforum Tors Mar 25 2010, 14:46

Admin

Admin
Admin
Admin

Som nogen måske allerede har set, er det nu muligt at have sit eget personlige Galleri på morsforum.

Ved at klikke på Gallery i topmenuen kommer man ind i Galleriet. Her kan man uploade billeder til sit eget personlige galleri.

Når man har valgt om man vil uploade til det offentlige eller sit personlige galleri Galleri, trykker man på det store upload ikon i højre side.

Når man har uploadet et billede, kan man klikke på det og få flere forskellige muligheder frem.
Man kan lægge effekter på billedet, give billedet rang og tekst m.m.
Man kan så også linke billedet til forum, så man ikke behøver bruge tinypic, photobucket osv.osv.

det eneste man skal gøre er at klikke på det billede man vil vise på forum og så kopiere teksten i boksen under billedet. ( den nederste af de 2 bokse )

Og sætte teksten ind i sit forum indlæg.

Personligt Galleri på Morsforum Galler10


Jeg håber denne feature gør det lidt nemmere at vise billeder på forum m.m.


Billderne i ens egen galleri styrer man selv, altså man kan selv slette gamle billeder, ændre i dem osv.

Der er plads til masser af billeder i databasen, men jeg vil gerne bede jer om at rydde op i jeres galleri ind imellem. Så der ikke kommer til at ligge ALT for mange billeder i databasen.



Sidst rettet af Admin Lør Apr 03 2010, 20:49, rettet i alt 3 gange

2Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tors Mar 25 2010, 14:51

pingvin

pingvin
Diamant medlem
Diamant medlem

Tak I love you
- mon indlægget er skrevet til mig Embarassed Razz Wink

Der er en lille stavefejl, hvor du har skrevet "morsside" og ikke "morsForum" Laughing

3Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tors Mar 25 2010, 14:54

Admin

Admin
Admin
Admin

tak er rettet nu.

Ja i må leve med jeg min stavning, ordblind og forum går ikke godt i spænd, men jeg håber i klare den.

Jeg skal nok rette min stavefejl til når Janne pointere dem for mig iaften afro

4Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tors Mar 25 2010, 15:01

pingvin

pingvin
Diamant medlem
Diamant medlem

Admin skrev:tak er rettet nu.

Ja i må leve med jeg min stavning, ordblind og forum går ikke godt i spænd, men jeg håber i klare den.

Jeg skal nok rette min stavefejl til når Janne pointere dem for mig iaften afro

Jeg er fuld at imponade over det fantastiske arbejde du lægger her hos alle hønsene Cool 10000000 tak!
Stavefejl er SÅ ligegyldige, det var bare lige den der mors-side/forum Wink

5Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tors Mar 25 2010, 16:57

Amazonemor

Amazonemor
Guld medlem
Guld medlem

orv det var smart Surprised Og jeg er helt vildt imponeret og meget taknemmelig over det arbejde dig og Janne har lagt i denne side, det er godt nok fantastisk

TAK

6Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tors Mar 25 2010, 18:25

Alka

Alka
Millennium Member
Millennium Member

Genialt Very Happy

7Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tors Mar 25 2010, 18:33

Nuttesmor

Nuttesmor
Premium Member
Premium Member

Sejt... Smile

-Og jeg havde iøvrigt aldrig gættet at du er ordblind hvis du ikke selv havde sagt det.. clown

8Personligt Galleri på Morsforum Empty Kan ikke finde upload??? Tirs Mar 30 2010, 16:56

Pernille

Pernille
VIP
VIP

Jeg kan godt finde mit galleri.... men jeg kan ikke finde nogen upload knap overhovedet clown
Sidder og føler mig en lille smule dum clown clown Laughing

9Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tirs Mar 30 2010, 18:21

Alka

Alka
Millennium Member
Millennium Member

Pernille skrev:Jeg kan godt finde mit galleri.... men jeg kan ikke finde nogen upload knap overhovedet clown
Sidder og føler mig en lille smule dum clown clown Laughing

Du skal bare trykke på den knap der vist nok forestiller en harddisk med en pil der buer opad i højre hjørne, cant miss it Wink
Altså en tegning af en harddisk Very Happy

10Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tirs Mar 30 2010, 18:47

Pernille

Pernille
VIP
VIP

Ha ha.... okay, jeg forsøger mig lige igen... tak :geek:

11Personligt Galleri på Morsforum Empty Sv: Personligt Galleri på Morsforum Tirs Mar 30 2010, 18:50

Pernille

Pernille
VIP
VIP

Hold da op det var nemt.... nu føler jeg mig endnu mere dum Laughing Laughing Endnu en gang tak. Nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer clown

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum