Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Bedre sent end aldrig, ikke??

+23
Tutter
HelleSkov
Alka
Paloma
MF
Nuttesmor
Jasmin
pivmis
Mads
T
Tina
Truntemus
Ninna
dvj76
Budde
pingvin
Skrumlehest
Pinholt
Vivian
minmor
hellesven
Dott
chanel
27 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 06:31

chanel

chanel
Super bruger
Super bruger

Hej allesammen Bedre sent end aldrig, ikke??  682785

Så fandt jeg også vej herind! Desværre er mit overskud pt. ikke så web-orienteret, så jeg bliver nok ikke den mest aktive, men det kommer vel igen en dag!

En lille status herfra kan det dog godt blive til...
Pigerne og jeg bor stadig i lejligheden i Rødovre, men der bliver snakket en hel del om flytning i hus inden sommer, sammen med S og hans søn. Vi har nu været kærester i 10 mdr.
Jeg er startet i praktik på mit studie (optometri). Jeg skal være i butikken indtil vinterferien og så skal jeg tilbage i skole i 9 mdr. Glæder mig allerede til at have tidligere fri igen - man bliver hurtigt forvendt. Og så er det svært at være enlig og i butik - det er ikke lige nemt at finde afhentning af pigerne til et par gange hver anden uge...
Og så er jeg næsten færdig med at tage kørekort! Mangler mørkekørsel, glatbane og så selvfølgelig prøverne. S har annonceret, at han nok skal sørge for, at jeg kan få noget at køre i når jeg er færdig - det glæder jeg mig til! Emma og Naja vil gerne have at vi får en lyserød bil med prinsesser på... Bedre sent end aldrig, ikke??  404984

Nå, jeg vil smutte igen. Vi "ses"!

Bedre sent end aldrig, ikke??  959982 Majken.

2Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 06:34

Dott


Super Spammer
Super Spammer

Dejligt at se dig her og høre lidt om, hvordan det går dig og pigerne Very Happy

3Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 06:36

hellesven

hellesven
Platin medlem
Platin medlem

Hej Majken

Godt at høre fra dig. Dejligt at høre at du og pigerne har det godt - og dejligt at det går godt med kærligheden Bedre sent end aldrig, ikke??  198969

4Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 06:39

minmor

minmor
Millennium Member
Millennium Member

Dejligt at høre fra dig igen.. Skønt at høre at i har det godt. I love you

5Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 06:40

Vivian

Vivian
Guld medlem
Guld medlem

Hej Majken

Dejligt at høre fra dig, og at alt er vel - omend du har travlt!

6Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 06:52

Pinholt

Pinholt
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til.
Dejligt at høre fra dig igen.

Pinholt

7Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 06:53

Skrumlehest

Skrumlehest
Super Spammer
Super Spammer

Dejligt at se dig her inde cheers .... Og selvfølgelig skal bilen da være lyserød med prinsesser på Laughing

8Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 07:14

pingvin

pingvin
Diamant medlem
Diamant medlem

Dejligt at se dig igen I love you
- lyserød, selvfølgelig skal bilen være lyserød Wink pig

9Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 07:37

Budde

Budde
Diamant medlem
Diamant medlem

Dejligt at høre, at det går dig og pigerne godt og at du kunne finde herind Bedre sent end aldrig, ikke??  198969

10Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 08:25

dvj76

dvj76
Veteran
Veteran

Hej! Dejligt at høre lidt fra dig.. Smile

11Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 09:18

Ninna

Ninna
Platin medlem
Platin medlem

Hej, dejligt at høre fra dig.
Velkommen til Mors Forum Very Happy

12Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 10:01

Truntemus

Truntemus
Millennium Member
Millennium Member

Hej Majken.

Dejligt at se dig herinde også. Håber du bliver glad for siden.

13Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 12:09

Tina

Tina
Super Spammer
Super Spammer

Hej Majken, dejligt at se dig her inde I love you

14Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 12:18

T

T
Royal member
Royal member

Velkommen her til Smile
Jeg er mest her, men snuser også indimellem med på Mamamania Smile

Mvh Tine

15Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 13:09

Mads


Super Spammer
Super Spammer

Hej Majken

Dejligt at "se" dig Bedre sent end aldrig, ikke??  Icon_biggrin Bedre sent end aldrig, ikke??  Icon_biggrin Bedre sent end aldrig, ikke??  Icon_biggrin

Tanja...

16Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 13:37

pivmis

pivmis
Admin
Admin

endnu en gang velkommen, hvor er det dejligt at se dig I love you

17Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 14:49

Jasmin

Jasmin
Super Spammer
Super Spammer

Hvor er det skønt at høre mere fra dig Majken Very Happy

Godt at høre i trives og du er i fuld gang med uddannelsen.

18Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 17:24

Nuttesmor

Nuttesmor
Premium Member
Premium Member

Dejligt smukke!! Smile Tak for en hyggelig morgen.. Smile Bedre sent end aldrig, ikke??  891132

19Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 18:18

MF

MF
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen herind. Dejligt med en update.

Fed bil i skal have Wink

20Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 20:04

Paloma

Paloma
Super Spammer
Super Spammer

Velkommen til Bedre sent end aldrig, ikke??  354582

Dejligt at se dig her (også) Bedre sent end aldrig, ikke??  198969

21Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Man Sep 27 2010, 20:31

Alka

Alka
Millennium Member
Millennium Member

Hurraaa Very Happy
Velkommen I love you

22Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Tirs Sep 28 2010, 05:37

chanel

chanel
Super bruger
Super bruger

Tak for velkomsten! Hvor er I søde Bedre sent end aldrig, ikke??  682785

Selv tak Jane! - fik du sorteret tøjet - igen?? Wink

23Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Tirs Sep 28 2010, 06:19

HelleSkov

HelleSkov
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til Bedre sent end aldrig, ikke??  354582

24Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Tirs Sep 28 2010, 06:28

Tutter

Tutter
Guld medlem
Guld medlem

Godt at se dig herinde Very Happy Laughing

25Bedre sent end aldrig, ikke??  Empty Sv: Bedre sent end aldrig, ikke?? Tirs Sep 28 2010, 07:16

Micasmor

Micasmor
Hotkey Mama
Hotkey Mama

Hej Majken, godt at se dig herinde Very Happy
Dejligt at høre at du og pigerne har det godt Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum