Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

mon nogen husker mig :-)

+20
nurse
Tutter
3mirakler
Jasmin
Micasmor
Vivian
Pinholt
mortilsyv
Isager
NaJoSi
Annika
JA mor
Helle
Christina
missred
Mads
Dorthe
pingvin
Højsaløjsa
mumi30
24 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26mon nogen husker mig :-) - Page 2 Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 19:23

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

mumi30 skrev:
JA mor skrev:Velkommen til
hm....er det dig, som er fra Finland og gift med en Landmand???

Uanset hvad så er dit danske pokkers meget bedre end mit tyske - hvilket ikke er så heldigt, da jeg bor i den tyske del af Schweiz...

På morsside hed jeg MortilJais, men efter jeg i 2009 fik Alina, skiftede jeg herinde navn til JA mor.



he he Laughing jeg er fra Litauen og gift med en tømrer Smile

poteto potato Laughing

27mon nogen husker mig :-) - Page 2 Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 20:20

Tutter

Tutter
Guld medlem
Guld medlem

Jeg husker dig også Very Happy Very Happy
Velkommen til !
Jeg havde samme navn på MS

KH Ane Marie

28mon nogen husker mig :-) - Page 2 Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Ons Jun 13 2012, 18:56

nurse


Bruger
Bruger

kan også godt huske dig Very Happy velkommen til..... jeg var også på ms og hedder også det samme nurse og det er jeg også Smile

29mon nogen husker mig :-) - Page 2 Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tors Jun 14 2012, 20:03

Mummitrold

Mummitrold
Premium Member
Premium Member

Jeg husker dig også.

Jeg var også på MS med samme brugernavn, har fået en ny mand og et barn mere efter MS.

Håber du bliver glad for at være her.

Kh Monika

30mon nogen husker mig :-) - Page 2 Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Fre Jun 15 2012, 11:58

mumi30

mumi30
Bruger
Bruger

hvor mange ca er I fra ms??

kendte jeg så mange af jer?? he he Very Happy

kan sørme huske en del Very Happy

31mon nogen husker mig :-) - Page 2 Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Fre Jun 15 2012, 22:36

MF

MF
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til Very Happy

Jeg hedder Mia og hed også MF på ms. Jeg har Laura Emilie fra 2006. Hun blev født 7 uger for tidlig.

32mon nogen husker mig :-) - Page 2 Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Lør Jun 16 2012, 20:36

Budde

Budde
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til ...

33mon nogen husker mig :-) - Page 2 Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 19 2012, 20:28

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

Velkommen til Smile Jeg er selv ret ny herinde, men har også været på ms. Tror godt jeg kan huske dig, der er i hvertfald et par ting der ringer en klokke Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum