Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

mon nogen husker mig :-)

+20
nurse
Tutter
3mirakler
Jasmin
Micasmor
Vivian
Pinholt
mortilsyv
Isager
NaJoSi
Annika
JA mor
Helle
Christina
missred
Mads
Dorthe
pingvin
Højsaløjsa
mumi30
24 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1mon nogen husker mig :-) Empty mon nogen husker mig :-) Man Jun 11 2012, 20:56

mumi30

mumi30
Bruger
Bruger

hej piger
jeg er helt ny herinde, men har været på ms Very Happy
jeg har luret lidt de sidste par dage her, og kan godt huske nogle af jer Very Happy

jeg har victor på 8 år og amanda lucia på 6 år...

mig selv...? jeg er i gang med min sygepleje uddannelse, mangler lidt over 1 år til min bachelor og så har jeg været i DK i 11 år..phuuuu tiden går stærkt Shocked

jeg håber at få nogle hyggelige stunder med jer og bær med mig og min skriftlig dansk..ja ja..jeg kæmper stadig What a Face

2mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Man Jun 11 2012, 20:59

Højsaløjsa


Diamant medlem
Diamant medlem

Jeg husker dig Smile mest for engang at købe en masse sengetøj osv på lagersalg til mig Very Happy

3mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Man Jun 11 2012, 21:09

pingvin

pingvin
Diamant medlem
Diamant medlem

Måske kan jeg huske dig, du må komme med flere tips Razz I love you I love you
Jeg er stadig den samme pingvin Wink

Men stort velkommen til verdens bedste sted på nettet Very Happy

4mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Man Jun 11 2012, 21:13

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

Hvis du hedder Jurgita så ja Very Happy velkommen til :-)

5mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 04:07

Mads


Super Spammer
Super Spammer

Det er da Jurgita Very Happy

Velkommen til

Tanja...

6mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 04:53

missred

missred
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til Very Happy Jeg var også på ms og under samme brugernavn Very Happy

7mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 07:09

Christina

Christina
Super Spammer
Super Spammer

Ja da Very Happy Jeg hed Noah på MS Very Happy Velkommen til I love you

8mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 07:15

Helle

Helle
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til Wink eller skal man sige tilbage WinkWink

9mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 07:29

JA mor

JA mor
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til
hm....er det dig, som er fra Finland og gift med en Landmand???

Uanset hvad så er dit danske pokkers meget bedre end mit tyske - hvilket ikke er så heldigt, da jeg bor i den tyske del af Schweiz...

På morsside hed jeg MortilJais, men efter jeg i 2009 fik Alina, skiftede jeg herinde navn til JA mor.


10mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 09:35

Annika

Annika
Hotkey Mama
Hotkey Mama

Velkommen til Very Happy

11mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 09:50

NaJoSi

NaJoSi
Deluxe Member
Deluxe Member

Velkommen til...

Kan du huske dit brugernavn fra Mors Side?

Jeg hed også NaJoSi dengang og havde samme billede. Man er vel vanemenneske Very Happy

12mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 10:32

Isager


Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til MF..
Jeg hed også Isager på MS..

13mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 10:49

mumi30

mumi30
Bruger
Bruger

Højsaløjsa skrev:Jeg husker dig Smile mest for engang at købe en masse sengetøj osv på lagersalg til mig Very Happy

ai gud det kan jeg godt huske nu Very Happy
tror nok at jeg har stadig et sæt sengetøj liggende Very Happy

14mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 10:50

mumi30

mumi30
Bruger
Bruger

JA mor skrev:Velkommen til
hm....er det dig, som er fra Finland og gift med en Landmand???

Uanset hvad så er dit danske pokkers meget bedre end mit tyske - hvilket ikke er så heldigt, da jeg bor i den tyske del af Schweiz...

På morsside hed jeg MortilJais, men efter jeg i 2009 fik Alina, skiftede jeg herinde navn til JA mor.



he he Laughing jeg er fra Litauen og gift med en tømrer Smile

15mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 10:52

mumi30

mumi30
Bruger
Bruger

jeg kan i hvertfald huske alle sammen som skriver her og har været på ms Very Happy

på ms var jeg mumi eller mumi30 Embarassed

hold da op hvor er det dejligt at man er husket..og det lyder som om her er et godt sted til at være cheers

16mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 10:54

mumi30

mumi30
Bruger
Bruger

Dorthe skrev:Hvis du hedder Jurgita så ja Very Happy velkommen til :-)

jep Very Happy og tak Very Happy

17mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 10:56

mortilsyv

mortilsyv
Deluxe Member
Deluxe Member

Hej og velkommen fra en som selv er ny herinde

18mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 12:14

Pinholt

Pinholt
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til.

Pinholt

19mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 14:21

Vivian

Vivian
Guld medlem
Guld medlem

Velkommen, husker dig også :-) På MS hed jeg Dolly.

20mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 15:28

mumi30

mumi30
Bruger
Bruger

tusind tak alle sammen Smile

21mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 16:46

Micasmor

Micasmor
Hotkey Mama
Hotkey Mama

Velkommen til Very Happy

22mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 17:08

Jasmin

Jasmin
Super Spammer
Super Spammer

Velkommen til siden. Jeg var også på MS samme brugernavn og samme billede. Very Happy

23mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 18:50

3mirakler

3mirakler
Super bruger
Super bruger

velkommen til Very Happy
jeg husker dig skam ozze godt Very Happy på ms hed jeg angelsbaby men valgte nyt navn herinde Very Happy

24mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 19:18

mumi30

mumi30
Bruger
Bruger

hold da op..det er da vildt som jeg husker så mange af jer (og omvendt) afro

jeg har da været fraværende i mindst 4 år Sad

tusind tak en gang til mon nogen husker mig :-) 198969

25mon nogen husker mig :-) Empty Sv: mon nogen husker mig :-) Tirs Jun 12 2012, 19:22

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

mumi30 skrev:hold da op..det er da vildt som jeg husker så mange af jer (og omvendt) afro

jeg har da været fraværende i mindst 4 år Sad

tusind tak en gang til mon nogen husker mig :-) 198969

Det er jo for noget godt, så det er da positivt Wink Det er da sket, at der er kommet nogen herind, man husker for noget dårligt Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum