Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ny her på siden

+15
Hs80
pivmis
Nadia
Tine B
mortilsyv
kathjela
Pinholt
sarek
Micasmor
JA mor
Dorthe
Helle
Simmik
missred
Tusindfryd
19 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Ny her på siden Empty Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 19:14

Tusindfryd


Bruger
Bruger

Hej herinde Smile

Så fandt jeg også denne side. Jeg er en slyngeglad mor (nogen vil muligvis kalde det slyngegal :p ). Jeg er mor til 2 dejlige drenge, Falke fra marts 09 og Asger fra feb. 11. Og så er jeg også mor til himlens smukkeste stjerne Aia, som blev født 10 dage før terminen d. 3.1-08. Hun døde 3 dage gammel, af en hjerneskade pga. iltmangel få timer før fødslen Sad

Jeg bor sammen med ungernes far i et lille rækkehus. Vi drømmer om at komme på landet og få vores eget hus med højt til loftet og plads til alle vores dyr:D

Jeg glæder mig til at kigge lidt rundt herinde. Tror ikke jeg kender nogen herinde, og hvis nogen genkender mig andet steds fra, så Hej med jer og giv jer gerne til kende Wink

Efterårshilsner Marianne



Sidst rettet af Tusindfryd Tors Sep 13 2012, 19:22, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Stavefejl ;))

2Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 19:26

missred

missred
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til Very Happy tror ikke jeg genkender dig, men når du nu er slyngegal, så kender du sikkert slyngebarn.dk Very Happy Er selv bruger derinde selvom mine børn nu er for store til slynger. Håber du bliver glad for at være her.

3Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 19:27

Simmik


Hotkey Mama
Hotkey Mama

Velkommen til Very Happy

Jeg hedder Lærke og har 3 drengebasser. Slyngedagene er en saga blot for mit vedkommende, men vi sluttede af med stil i Falke MT fra Kleinsmekker Very Happy - den skulle du da have overtaget Very Happy

Håber du falder godt til her, og jeg glæder mig til at lære dig og dine at kende.

4Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 19:55

Tusindfryd


Bruger
Bruger

Tak Heidi, kender godt SB - Har haft stor glæde af siden dengang jeg skulle lære at slynge Smile Har også den vej fået nogle nye (og iflg. min mand dyre!) intr. i form af diverse bæredimser Wink

5Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 19:56

Helle

Helle
Diamant medlem
Diamant medlem

Hej og velkommen til.
Jeg har tre børn på hhv. 12, 9 og 6.

6Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 19:59

Tusindfryd


Bruger
Bruger

Hej Lærke,

Falke KS bor skam herhjemme Wink Var så heldig at jeg var hurtig nok da den førte gang kom til salg hos Lotte <3 Jeg har også en Asger RS, dog ikke fra KS Smile

Jeg nyder at vi stadig slynger herhjemme, Falke på 3,6år bliver stadig slynget på ryggen - Det er sjældent det sker, men de sker da Wink Og lillebror Asger på 19mdr., bliver slynget mere eller mindre dagligt - LOVE IT <3

7Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 20:11

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til håber du bliver glad for at være her Very Happy

8Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 20:15

Simmik


Hotkey Mama
Hotkey Mama

Tusindfryd skrev:Hej Lærke,

Falke KS bor skam herhjemme Wink Var så heldig at jeg var hurtig nok da den førte gang kom til salg hos Lotte <3 Jeg har også en Asger RS, dog ikke fra KS Smile

Jeg nyder at vi stadig slynger herhjemme, Falke på 3,6år bliver stadig slynget på ryggen - Det er sjældent det sker, men de sker da Wink Og lillebror Asger på 19mdr., bliver slynget mere eller mindre dagligt - LOVE IT <3

Bliver jo helt nostalgisk Wink . Elias var en lille fis på blot 3110 da han blev født - men blev hurtigt babset op til en bette tyk fyr, så da han blev 2 og havde en kampvægt på 16 kg var det slut med at slynge.

Netop i dag har jeg solgt min Taylormade RS - som Elias trofast sad i flere gange dagligt ud og ind af skole og bh - såeh definitivt slut-prut med det. Neutral

9Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 20:18

Tusindfryd


Bruger
Bruger

Helle skrev:Hej og velkommen til.
Jeg har tre børn på hhv. 12, 9 og 6.

Tak Helle Smile

10Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 20:19

Tusindfryd


Bruger
Bruger

Dorthe skrev:Velkommen til håber du bliver glad for at være her Very Happy

Tak - Det er jeg sikker på jeg bliver. Nu skal jeg bare lige lære at finde rundt herinde Very Happy

11Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 20:25

Tusindfryd


Bruger
Bruger

Simmik skrev:
Tusindfryd skrev:Hej Lærke,

Falke KS bor skam herhjemme Wink Var så heldig at jeg var hurtig nok da den førte gang kom til salg hos Lotte <3 Jeg har også en Asger RS, dog ikke fra KS Smile

Jeg nyder at vi stadig slynger herhjemme, Falke på 3,6år bliver stadig slynget på ryggen - Det er sjældent det sker, men de sker da Wink Og lillebror Asger på 19mdr., bliver slynget mere eller mindre dagligt - LOVE IT <3

Bliver jo helt nostalgisk Wink . Elias var en lille fis på blot 3110 da han blev født - men blev hurtigt babset op til en bette tyk fyr, så da han blev 2 og havde en kampvægt på 16 kg var det slut med at slynge.

Netop i dag har jeg solgt min Taylormade RS - som Elias trofast sad i flere gange dagligt ud og ind af skole og bh - såeh definitivt slut-prut med det. Neutral

Jeg nænner simpelthen ikke at sælge mine bæredimser :l Begge mine drenge har boet de første 6mdr, i strækviklen. Falke vejede kun 2710g da vi kom hjem fra sygehuset og Asger 3060g, selvom de begge var terminsbørn Very Happy Elsker den nærhed man får når man slynger Ny her på siden 198969

Hov, nu endte det jo helt i SB karma Laughing Men jeg er og bliver nok bare en hippiemor, som elsker bæredimser og samsovning lige meget hvilket forum jeg ender på Laughing

12Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 20:25

JA mor

JA mor
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til siden.

Jeg håber, du vil få gælde af siden både til de små ting og de store ting her i livet.

Når du når op på 100 indlæg får du adgang til de lukkede forums, hvor du kan skrive de helt private ting.

Jeg hedder Jette IRL og har været med siden startede. Jeg er mor til Jais på 6 år og Alina, der bliver 3 på lørdag. Jeg er så heldig at være velsignet med et par unger, der elsker hinanden højt og som hver dag kysser og krammer hinanden.

13Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Tors Sep 13 2012, 20:36

Tusindfryd


Bruger
Bruger

JA mor skrev:Velkommen til siden.

Jeg håber, du vil få gælde af siden både til de små ting og de store ting her i livet.

Når du når op på 100 indlæg får du adgang til de lukkede forums, hvor du kan skrive de helt private ting.

Jeg hedder Jette IRL og har været med siden startede. Jeg er mor til Jais på 6 år og Alina, der bliver 3 på lørdag. Jeg er så heldig at være velsignet med et par unger, der elsker hinanden højt og som hver dag kysser og krammer hinanden.

Tak. Dejligt med sådanne unger I love you Mine drenge går i en intr. instituation, og den største Falke, elsker når lillebror Asger kommer ud på legepladsen, så han kan give ham en krammer og et møsser Smile

Smart med et lukket forum. Det er en af de ting jeg har savnet på et andet (baby) forum hvor jeg er aktiv bruger. Der er alt til fri læsning når bare man har oprettet en bruger.

14Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Fre Sep 14 2012, 05:50

Micasmor

Micasmor
Hotkey Mama
Hotkey Mama

Hej Marianne,

jeg genkender dig Very Happy dog fra en fælles veninde...
Jeg hedder Charlotte og er mor til Micas 7 år og Celine 2 år Very Happy
Håber du bliver glad for at være herinde...

15Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Fre Sep 14 2012, 06:39

sarek

sarek
Millennium Member
Millennium Member

Hej og velkommen til Very Happy

Jeg genkender dig. Jeg har Silas fra feb 08. Mens jeg ventede ham, huserede jeg i en mødregruppe på en anden side.

Jeg fulgte åndeløs med i indlæggene fra Aias fødsel og indlæggelsen på RH til hendes alt for tidlige farvel.

Jeg har altid tændt lys hvert år d. 6.1. den dato var min venindes fødselsdag. Hun døde for efterhånden mange år siden i en trafikulykke. Siden 08 har lyset også været en tanke til Aia og til hendes familie.

Jeg glæder mig til at høre mere til dig og dine børn I love you

Betina

16Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Fre Sep 14 2012, 06:41

Pinholt

Pinholt
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til.

Pinholt

17Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Fre Sep 14 2012, 10:31

kathjela

kathjela
Deluxe Member
Deluxe Member

Velkommen til - Jeg har Kasper på 11 og Thea på 8 snart 9.

18Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Fre Sep 14 2012, 13:29

mortilsyv

mortilsyv
Deluxe Member
Deluxe Member

hej og velkommen

19Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Fre Sep 14 2012, 15:44

Tine B

Tine B
Royal member
Royal member

Velkomkmen til - jeg er sikker på at du hurtigt vil finde dig til rette i vores hygelige gruppe.

Jeg hedder Tine og har 2 drenge på 7 & 10 år. selvom mine unger nu også er over slynge-alderen har jeg stadig mine slynger, men de er ofte udlånt til nye mødre i omgangskredsen.

Hilsen Tine

20Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Fre Sep 14 2012, 17:07

Nadia

Nadia
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen Very Happy

21Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Fre Sep 14 2012, 21:58

pivmis

pivmis
Admin
Admin

Endnu en gang velkommen til

22Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Lør Sep 15 2012, 08:40

Hs80

Hs80
Royal member
Royal member

velkommen til, håber du bliver glad for at være her.

Har også set dig på anden side før Very Happy

23Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Lør Sep 15 2012, 17:26

Tusindfryd


Bruger
Bruger

Micasmor skrev:Hej Marianne,

jeg genkender dig Very Happy dog fra en fælles veninde...
Jeg hedder Charlotte og er mor til Micas 7 år og Celine 2 år Very Happy
Håber du bliver glad for at være herinde...


Hej Charlotte Smile

Det var Micas' navn der afslørede dig, vildt at han allerede er 7 år - Men på den anden side, så er Mathias jeg også ved at være en stor dreng Very Happy Tillykke med jeres lillesøster! Skønt navn hun har fået. Går det ellers godt?

KH Marianne

sarek skrev:Hej og velkommen til Very Happy

Jeg genkender dig. Jeg har Silas fra feb 08. Mens jeg ventede ham, huserede jeg i en mødregruppe på en anden side.

Jeg fulgte åndeløs med i indlæggene fra Aias fødsel og indlæggelsen på RH til hendes alt for tidlige farvel.

Jeg har altid tændt lys hvert år d. 6.1. den dato var min venindes fødselsdag. Hun døde for efterhånden mange år siden i en trafikulykke. Siden 08 har lyset også været en tanke til Aia og til hendes familie.

Jeg glæder mig til at høre mere til dig og dine børn I love you

Betina

Hej Betina,

Kan det passe at du har samme brugernavn her som på den anden side? Synes det virker velkendt Smile

Tak for tankerne til Aia. Synes det er fantastisk, at hun i sit alt for korte liv nåede at røre en masse mennesker Ny her på siden 198969 Og hvor gør det mig ondt med din veninde, selvom det er mange år siden Sad

24Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Lør Sep 15 2012, 17:30

Tusindfryd


Bruger
Bruger

Pinholt skrev:Velkommen til.

Pinholt

kathjela skrev:Velkommen til - Jeg har Kasper på 11 og Thea på 8 snart 9.

mortilsyv skrev:hej og velkommen

Tine B skrev:Velkomkmen til - jeg er sikker på at du hurtigt vil finde dig til rette i vores hygelige gruppe.

Jeg hedder Tine og har 2 drenge på 7 & 10 år. selvom mine unger nu også er over slynge-alderen har jeg stadig mine slynger, men de er ofte udlånt til nye mødre i omgangskredsen.

Hilsen Tine

Nadia skrev:Velkommen Very Happy

pivmis skrev:Endnu en gang velkommen til

Hs80 skrev:velkommen til, håber du bliver glad for at være her.

Har også set dig på anden side før Very Happy

Tusinde tak for velkomsten! I gør det dejligt nemt, at være den nye pige i klassen Smile

Jeg glæder mig til at få kigget lidt mere rundt herinde, når knold og tot ikke laver ballade Very Happy

25Ny her på siden Empty Sv: Ny her på siden Lør Sep 15 2012, 17:51

pingvin

pingvin
Diamant medlem
Diamant medlem

Stort velkommen herfra. MorsForum er uden tvivl det bedste sted på nettet I love you

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Lignende emner

-

» Ny på siden;0)

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum