Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Så fandt jeg også vejen :0)

+11
Annika
Mads
Pinholt
mortilsyv
Jasmin
missred
pingvin
pivmis
MF
Dorthe
Natali@
15 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Så fandt jeg også vejen :0) Empty Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:05

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

Hej alle sammen

Så fandt jeg også min vej herind, som rigtig mange fra morsside kan jeg se Very Happy

Jeg skal lige finde mit overblik over siden, men syntes der er ret mange reklamer der gør mig lidt nervøse.. er det meningen de skal være på denne side.. altså den ene var "du har 1 ulæst besked, tryk her" og så glemmer de og få virus! Nå men håber det kun sker når man ikke er logget på. Men man bliver lige forbavset, især når det en side man endnu ikke kender.

Nok om det, en præsentation ville nok være på sin plads.

Jeg hedder Natalia, og det tror jeg også jeg hed på morsside Embarassed mit brugernavn her er desværre taget..så det blev med et @ i stedet for Very Happy

Jeg har Mikas fra 2003 9 år og Loui fra 2005 7 år.

Hvor mange af jer fra morsside er herind? Kan i hvert fald se under most active topic starters, at i er en del Very Happy

Glæder mig til at udforske siden og skrive med jer igen og selvfølgelig også skrive med jer som jeg ikke kender.

Glæder mig især til at høre om hvordan det går med jeres børn, og håber i alle sammen har haft det rigtig godt!
I er selvfølige velkommen til at spørger løs, hvis der er noget i vil vide Smile

De bedste hilsner

Natalia

2Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:12

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

Hej Natalia og velkommen til :-) Jeg kan ikke lige huske dig fra MS, men jeg kan huske dine børns navne Very Happy

Jeg hedder Dorthe og er som du kan se mor til Katrine på snart 10 år, og stornyder af vores dejlige lille plet herinde.

Jeg har ingen reklamer, men det er rigtigt der er noget, hvis man ikke er logget ind, men det har intet med mors forum at gøre Smile

3Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:22

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

Hej Dorthe

Tak Smile Ja, det kan være det bare min computer der tiltrækker et eller andet når man ikke er logget ind Very Happy

Tænker også at det må være hyggeligt herinde, når så mange af jer er her, så glæder mig til at udforske det hele..

Jeg tror godt jeg kan huske dig.. men kender du det..jeg syntes det helt forvirrende når der pludseligt er billeder af jer Wink men dit brugernavn mener jeg var det samme på morside ik?

4Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:23

MF

MF
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen herind Very Happy

Jeg hedder Mia og har Laura Emilie på 5 år. Hed også MF på morsside Wink

5Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:26

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

Hej Mia

Mange tak.

Dig kan jeg også godt huske på brugernavnet Smile

6Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:26

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

Natali@ skrev:Hej Dorthe

Tak Smile Ja, det kan være det bare min computer der tiltrækker et eller andet når man ikke er logget ind Very Happy

Tænker også at det må være hyggeligt herinde, når så mange af jer er her, så glæder mig til at udforske det hele..

Jeg tror godt jeg kan huske dig.. men kender du det..jeg syntes det helt forvirrende når der pludseligt er billeder af jer Wink men dit brugernavn mener jeg var det samme på morside ik?

Jo det var Wink Der er mange der bedst husker mig fra Katrines 7 års fødselsdag, hvor hun endelig fik den kat hun ønskede sig så højt Very Happy Det fyldte vist ret meget på MS i den periode Wink

Her ER rart - ingen fnidder og underligheder, vi værner om vores lille fristed I love you

For lige at starte dig kan jeg fortælle at du som ny bruger har adgang til alle fora undtagen 3 - "enlig mor" "veterangården" og "handicappede børn" skal man have min. 100 indlæg for at læse med i.
Resten af siden er åben for brugere - men kan ikke googles, så ikke-medlemmer kan ikke læse med herinde Smile

7Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:27

pivmis

pivmis
Admin
Admin

Hej

Endnu en gang velkommen til morsforum...

Der vil kun være "udefra" reklamer når du klikker ind på siden og du ikke er logget på. Du kan krydse af, at du gerne vil være logget ind hver gang du kigger forbi...

Hvis du ikke ønsker at blive gjort opmærksom på, at der er kommet en privat besked kan du ændre det i din profil...

På morsforum vil du opleve reklamer. Reklamerne vil du finde i december måned og de vil være at finde ude hvor der pt. ligger "most active topic starters"

Det var vist svar på alle spørgsmålene Very Happy
Hvis der er noget du er i tvivl om er du meget velkommen til at skrive..

Janne

8Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:31

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

Hej Janne

Mange tak - det var nu ikke fordi jeg ikke vil se at jeg får beskeder ..men det var en af de der "fake" reklamer, som man næsten lige er ved at trykke på fordi man tror det hørte til siden.. Det genere mig såmændt ikke så meget med lidt reklame, det er kun de der "tryk her" osv.. for når man ikke kender siden endnu, så kunne man hurtigt falde i fælden. Men har sat den op til at være logget på always Very Happy

9Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:33

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

Dorthe skrev:
Natali@ skrev:Hej Dorthe

Tak Smile Ja, det kan være det bare min computer der tiltrækker et eller andet når man ikke er logget ind Very Happy

Tænker også at det må være hyggeligt herinde, når så mange af jer er her, så glæder mig til at udforske det hele..

Jeg tror godt jeg kan huske dig.. men kender du det..jeg syntes det helt forvirrende når der pludseligt er billeder af jer Wink men dit brugernavn mener jeg var det samme på morside ik?

Jo det var Wink Der er mange der bedst husker mig fra Katrines 7 års fødselsdag, hvor hun endelig fik den kat hun ønskede sig så højt Very Happy Det fyldte vist ret meget på MS i den periode Wink

Her ER rart - ingen fnidder og underligheder, vi værner om vores lille fristed I love you

For lige at starte dig kan jeg fortælle at du som ny bruger har adgang til alle fora undtagen 3 - "enlig mor" "veterangården" og "handicappede børn" skal man have min. 100 indlæg for at læse med i.
Resten af siden er åben for brugere - men kan ikke googles, så ikke-medlemmer kan ikke læse med herinde Smile

Okay tak .. hvad er veterangården? De andre giver sig selv, men hvad skriver man om der?

10Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:39

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

Natali@ skrev:
Dorthe skrev:
Natali@ skrev:Hej Dorthe

Tak Smile Ja, det kan være det bare min computer der tiltrækker et eller andet når man ikke er logget ind Very Happy

Tænker også at det må være hyggeligt herinde, når så mange af jer er her, så glæder mig til at udforske det hele..

Jeg tror godt jeg kan huske dig.. men kender du det..jeg syntes det helt forvirrende når der pludseligt er billeder af jer Wink men dit brugernavn mener jeg var det samme på morside ik?

Jo det var Wink Der er mange der bedst husker mig fra Katrines 7 års fødselsdag, hvor hun endelig fik den kat hun ønskede sig så højt Very Happy Det fyldte vist ret meget på MS i den periode Wink

Her ER rart - ingen fnidder og underligheder, vi værner om vores lille fristed I love you

For lige at starte dig kan jeg fortælle at du som ny bruger har adgang til alle fora undtagen 3 - "enlig mor" "veterangården" og "handicappede børn" skal man have min. 100 indlæg for at læse med i.
Resten af siden er åben for brugere - men kan ikke googles, så ikke-medlemmer kan ikke læse med herinde Smile

Okay tak .. hvad er veterangården? De andre giver sig selv, men hvad skriver man om der?

Veterangården svarer til "I al fortrolighed" på Mors Side. Det er underforstået, at hvad der skrives der er fortroligt, og ikke skal bringes videre andre steder. Så hvad skriver vi der - de ting der er går så tæt på, at man gerne vil vide, hvem det er der læser med.

11Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:43

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

På den måde.. ok! Ja, men det passer nok også meget godt med 100 indlæg og så har man også fået lidt bedre styr på det tekniske Smile endnu engang tak for hjælpen Dorthe.

12Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 21:47

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

Natalia - var det dig der tit var statist? Og din mand var med i Anna Pihl i det afsnit med fodboldbøller? ... jeg husker TYDELIGT dine drenges navne, men jeg skal lige have deres mor placeret Very Happy

13Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 22:04

pivmis

pivmis
Admin
Admin

Natali@ skrev:Hej Janne

Mange tak - det var nu ikke fordi jeg ikke vil se at jeg får beskeder ..men det var en af de der "fake" reklamer, som man næsten lige er ved at trykke på fordi man tror det hørte til siden.. Det genere mig såmændt ikke så meget med lidt reklame, det er kun de der "tryk her" osv.. for når man ikke kender siden endnu, så kunne man hurtigt falde i fælden. Men har sat den op til at være logget på always Very Happy

Det var så lidt.. Håber du hurtigt falder til....

14Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 22:09

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

Dorthe skrev:Natalia - var det dig der tit var statist? Og din mand var med i Anna Pihl i det afsnit med fodboldbøller? ... jeg husker TYDELIGT dine drenges navne, men jeg skal lige have deres mor placeret Very Happy

Jo det var det Very Happy haha Vil sige mig og manden har ikke været med i noget siden.. det var ret sjovt, men det er tiden ikke til mere.

Mikas var børnemodel da han var yngre, men det stoppede vi også med. Han har siden fundet de blade han har været med i og spurgt om han ikke måtte prøve igen.. så han er stadig model og med i noget forskelligt fra tid til anden. Det har faktisk hjulpet ham lidt med, at få selvtillid da uden, at det er steget ham til hovedet, så det dejligt han kan få lidt ud af det på sammen tid. Og så bliver han nok også glad for hans opsparing når han fylder 21 Very Happy

Han har faktisk lige hængt i toys r us, i en reklame for trampoliner.. kæmpe stor, både på forsiden og uden på selve bygningen, den var han ret stolt over. Og i går var han ude igen for dem, for at lave nye billeder til deres kommende reklame for skoletasker.

Men ret sjovt du kunne huske det, for det er jo ret mange år siden.. kan huske Loui var baby..hehe

15Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Fre Jun 01 2012, 23:58

pingvin

pingvin
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til Smile jeg kan huske dine børns navne fra ms.
Pingvinen er stadig den samme Wink

16Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 04:11

missred

missred
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til :-) jeg var også på Morsside og hedder stadig det samme brugernavn :-)

17Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 04:13

Jasmin

Jasmin
Super Spammer
Super Spammer

Velkommen til siden Smile

Jeg kan også huske dine børns navne, især den yngste, men det er nok fordi min egen er fra samme årstal Smile

Jeg har beholdt samme brugernavn og billede som på ms

18Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 05:02

mortilsyv

mortilsyv
Deluxe Member
Deluxe Member

hej og velkommen

19Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 06:09

Pinholt

Pinholt
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til. Jeg var også på MS og hed dengang også Pinholt. Jeg har to drenge og er gift med Martin.

Pinholt

20Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 06:48

Mads


Super Spammer
Super Spammer

Velkommen til. Jeg kan ihvertfald huske dine drenges navne fra MS Very Happy

Jeg hed engang TN - men "måtte" ændre det til "Mads" på grund af kålhøgenhed...

Jeg har så valgt at beholde "Mads", da jeg flyttede herover til MF.

Hilsen Tanja...

21Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 09:50

Annika

Annika
Hotkey Mama
Hotkey Mama

Velkommen til Very Happy

22Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 10:18

Helle

Helle
Diamant medlem
Diamant medlem

Hej velkommen til - jeg hedder også det sammen som på MS - Helle ;o)

23Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 11:43

Natali@

Natali@
Bruger
Bruger

Mange tak - kan godt huske de fleste af jer, det gør det også lidt lettere når i har beholdt det samme brugernavn Very Happy

24Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Lør Jun 02 2012, 12:45

Vivian

Vivian
Guld medlem
Guld medlem

Velkommen Smile Jeg hed Dolly på MS, men skiftede til mit døbenavn, da jeg begyndte her.

Håber, du finder dig godt til rette!

25Så fandt jeg også vejen :0) Empty Sv: Så fandt jeg også vejen :0) Søn Jun 03 2012, 01:31

JA mor

JA mor
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til

På morsside hed jeg MortilJais, men efter vi i 2009 havde fået Alina synes jeg det var passende at skifte navn til JA mor. Jeg har dog bibeholdt babybilledet af Jais, da jeg selv bruger billedet til at genkende andre brugere.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum