Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

hej jeg er ny her

+19
nette
Isager
pivmis
Jasmin
dinnas.mor
missred
Annika
Simmik
Vivian
pingvin
Nadia
Pinholt
3mirakler
Mads
Christina
JA mor
Dorthe
Helle
mortilsyv
23 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Fre Jun 01 2012, 18:37

mortilsyv

mortilsyv
Deluxe Member
Deluxe Member

tak søde nette

27hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Fre Jun 01 2012, 20:10

Budde

Budde
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen. sikke en skøn fodnote af dine skønne børn

28hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Fre Jun 01 2012, 21:04

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

mortilsyv skrev:Tusinde tak for jeres søde og varme velkomst...jeg var engang på den side under mortilfem mener jeg det var.

Er sikker på jeg falder godt til herinde med den varme velkomst

Hvor gør det mig ondt at læse at i har mistet et medlem hvor kan livet være uretfærdigt nogen gange...

Så ved jeg godt hvem du er - vi er jo rigtigt mange fra det gamle Mors Side herinde, og man husker jo hinanden Smile

29hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Lør Jun 02 2012, 05:05

mortilsyv

mortilsyv
Deluxe Member
Deluxe Member

ja jeg har også tænkt på mange medlemmer fra dengang

30hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Lør Jun 02 2012, 05:43

Christina

Christina
Super Spammer
Super Spammer

Dorthe skrev:
mortilsyv skrev:Tusinde tak for jeres søde og varme velkomst...jeg var engang på den side under mortilfem mener jeg det var.

Er sikker på jeg falder godt til herinde med den varme velkomst

Hvor gør det mig ondt at læse at i har mistet et medlem hvor kan livet være uretfærdigt nogen gange...

Så ved jeg godt hvem du er - vi er jo rigtigt mange fra det gamle Mors Side herinde, og man husker jo hinanden Smile

Jeg husker dig faktisk også nu Wink

31hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Lør Jun 02 2012, 06:35

Højsaløjsa


Diamant medlem
Diamant medlem

Christina skrev:
Dorthe skrev:
mortilsyv skrev:Tusinde tak for jeres søde og varme velkomst...jeg var engang på den side under mortilfem mener jeg det var.

Er sikker på jeg falder godt til herinde med den varme velkomst

Hvor gør det mig ondt at læse at i har mistet et medlem hvor kan livet være uretfærdigt nogen gange...

Så ved jeg godt hvem du er - vi er jo rigtigt mange fra det gamle Mors Side herinde, og man husker jo hinanden Smile

Jeg husker dig faktisk også nu Wink

Jeg husker dig tydeligt fra morsside, jeg havde selv andet brugernavn som jeg så ikke kan huske..

32hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Søn Jun 03 2012, 06:46

HelleSkov

HelleSkov
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til Very Happy

33hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Man Jun 04 2012, 17:18

Tutter

Tutter
Guld medlem
Guld medlem

Velkommen til, jeg husker dig også Very Happy
Jeg er mor til 3 og 3 på gule plader - hele familien flytter snat sammen under samme tag, så måske har du nogle gode erfaringer om hvordan man gør hverdagen nemmere og mere praktisk i en familie med "flere" børn ?

34hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Man Jun 04 2012, 17:22

mortilsyv

mortilsyv
Deluxe Member
Deluxe Member

tak dejligt at blive husket.....*S*

jeg vil da gerne dele ud af mine erfaringer hvis der kommer nogle spørgsmål der trænger sig på

35hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Man Jun 04 2012, 18:23

Tutter

Tutter
Guld medlem
Guld medlem

mortilsyv skrev:tak dejligt at blive husket.....*S*

jeg vil da gerne dele ud af mine erfaringer hvis der kommer nogle spørgsmål der trænger sig på

Very Happy Jamen vi har talt om hvilke opgaver og hvor mange de større børn skal have de 7,9 og 10 år? Og samtidig taler vi også om at vi som forældre skal passe på med ikke at blive for serviceminded, dvs nogle opgaver kan man godt få lidt håndører for, men andre skal være noget man "bare" skal, f.eks. holde sit værelse, selv ligge tøj på plads, skylle sin tallerken af og sætte i opvaskeren.
Hvordan gør I?

36hej jeg er ny her - Page 2 Empty Sv: hej jeg er ny her Man Jun 04 2012, 18:48

mortilsyv

mortilsyv
Deluxe Member
Deluxe Member

herhjemme ordner de selv værelset og hvor de har leget så rydder man op efter sig selv. 3 dækker bord og 3 rydder af kort sagt hjælper de med de ting der nu skal gøres...ligger selv vasketøj på plads o.s.v. og så har de selv lige indført at de har en maddag hver hvor de kan kommer og hjælpe med hvad der nu skal laves så de ikke står på nakken af hinanden som de tit gjorde før de fik en hjælpe med maden dag.

Her er får de dog ikke nogen penge for de ting for de skal bare gøres for at familien trives...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum