Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Så titter jeg også frem

+26
Micasmor
Christina
Tutter
Pinholt
Ninna
Hanne
Helle
Alka
T
thea
HelleSkov
Amazonemor
Jasmin
JA mor
pingvin
Budde
pivmis
Tina
loerup
mami
Paloma
hellesven
Lise
Skrumlehest
Højsaløjsa
DenLilleHavfrue
30 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Så titter jeg også frem Empty Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 18:47

DenLilleHavfrue

DenLilleHavfrue
Super bruger
Super bruger

Hejsa Allesammen

Jeg må vist hellere præsentere mig selv, selvom mange af jer kender mig fra det gamle Morsside.
Mit navn er Maja. Jeg bor i England med min kæreste og vores 3 dejlige prinsesser, Evelyn næsten 5år, Elizabeth på 3 og Victoria på 2.
Jeg er 26år og arbejder -endnu- deltids i ASDA.
Jeg elsker rå ærter (hvilket alle englændere sys er mærkeligt!) cheesecake, cola og nutella, men forsøger at bilde mig selv ind at en gulerod og et glas mælk engang imellem gør mig sund.
Har i spørgsmål, så spørg endelig Smile

Kram Maja

2Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 18:50

Højsaløjsa


Diamant medlem
Diamant medlem

Hej og velkommen hertil Very Happy vil glæde mig til at høre om du og dine søde piger - sjovt nok så anede jeg ikke at du hedder Maja Embarassed Very Happy

3Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 18:50

Skrumlehest

Skrumlehest
Super Spammer
Super Spammer

Velkommen til Så titter jeg også frem 354582 . Dejligt at se dig her inde Very Happy .


Rå ærter er da noget af det skønneste Razz

4Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 18:50

Lise

Lise
Guld medlem
Guld medlem

Hvor hyggeligt at se dig her Very Happy . Jeg skal lige vænne mig til dit nye brugernavn Very Happy .

5Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 18:51

hellesven

hellesven
Platin medlem
Platin medlem

Hejsa

Velkommen til Very Happy

Jeg var heller ikke klar over, at du hedder Maja Very Happy

6Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 18:55

Paloma

Paloma
Super Spammer
Super Spammer

Hej Maja,

Velkommen til - dejligt at se dig igen I love you

7Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 19:07

DenLilleHavfrue

DenLilleHavfrue
Super bruger
Super bruger

1000 tak skal i ha Smile

Jo jo, navnet er Maja, ...dog har jeg endnu ikke mødt en Englænder der kan finde ud af at udtale det rigtigt første gang når de ser mit navneskilt på arbejdet Laughing
Kært barn har mange navne Rolling Eyes

8Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 19:09

mami


Guld medlem
Guld medlem

Dejligt at se dig herinde.

Og jeg kan tilslutte mig: jeg vidste heller ikke du hed maja

9Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 19:10

loerup

loerup
Premium Member
Premium Member

Velkommen til

Rå ærter er noget af det bedste sammen med majs, begge dele skal være frosne så er det bedst

10Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 19:11

Tina

Tina
Super Spammer
Super Spammer

Hej, velkommen til Very Happy

Sjovt nok var vi sammen med en pige idag der hedder Maja, og Camilla kunne slet ikke finde ud af det. Hendes bedste veninde hedder Naja. Når hun sagde Naja, sagde vi nej hun hedder Maja. Det ende med at hun kaldte hende for pigen hele dagen Very Happy

11Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 19:16

DenLilleHavfrue

DenLilleHavfrue
Super bruger
Super bruger

Tina skrev:Hej, velkommen til Very Happy

Sjovt nok var vi sammen med en pige idag der hedder Maja, og Camilla kunne slet ikke finde ud af det. Hendes bedste veninde hedder Naja. Når hun sagde Naja, sagde vi nej hun hedder Maja. Det ende med at hun kaldte hende for pigen hele dagen Very Happy

Ej hvor sød! Det er heller ikke nemt i den alder! hihi.

12Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 19:18

pivmis

pivmis
Admin
Admin

Hej Maja

endnu en gang velkommen til, dejligt at se dig herinde...


Håber det går godt derover....

knus

13Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 19:18

Budde

Budde
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen Så titter jeg også frem 354582
Dejligt at "se" dig herinde I love you

14Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 20:15

pingvin

pingvin
Diamant medlem
Diamant medlem

Dejligt at se dig I love you

15Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 20:39

JA mor

JA mor
Platin medlem
Platin medlem

Hej Maja

Velkommen til. Havde faktisk tænkt på, om du helt var "droppet ud" efter lukningen af Morsside. Men der var du jo og det er hyggeligt...

16Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 20:42

Jasmin

Jasmin
Super Spammer
Super Spammer

Hej Maja

Velkommen til siden Very Happy

17Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Lør Maj 08 2010, 21:46

Amazonemor

Amazonemor
Guld medlem
Guld medlem

dejligt at se dig herinde også Smile

18Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Søn Maj 09 2010, 06:35

HelleSkov

HelleSkov
Platin medlem
Platin medlem

Velkomme til Very Happy Så titter jeg også frem 354582

19Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Søn Maj 09 2010, 06:41

thea

thea
Premium Member
Premium Member

Hey velkommen til siden.

20Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Søn Maj 09 2010, 06:52

T

T
Royal member
Royal member

Hej hej, velkommen til dig! Smile

Mvh Tine

21Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Søn Maj 09 2010, 07:35

Alka

Alka
Millennium Member
Millennium Member

Velkommen hertil også - dejligt du er her Så titter jeg også frem 198969 Så titter jeg også frem 354582

22Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Søn Maj 09 2010, 07:43

Helle

Helle
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til Very Happy

23Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Søn Maj 09 2010, 08:33

Hanne

Hanne
Deluxe Member
Deluxe Member

Velkommen til Maja Very Happy

24Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Søn Maj 09 2010, 14:07

Ninna

Ninna
Platin medlem
Platin medlem

Velkommen til Så titter jeg også frem 354582

Jeg anede heller ikke at du hed Maja Very Happy

25Så titter jeg også frem Empty Sv: Så titter jeg også frem Søn Maj 09 2010, 14:08

Pinholt

Pinholt
Diamant medlem
Diamant medlem

Velkommen til MF Så titter jeg også frem 354582

Pinholt

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum