Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hjælp fra forældre søges!!

+2
JA mor
Shawn
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hjælp fra forældre søges!! Empty Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 08:18

Shawn


Nyfødt
Nyfødt

Hey alle medlemmer! Vi er en lille gruppe der er igang med at lave en undersøgelse for Hummel, og vi ville høre om i kunne tænke jer at hjælpe os, ved at besvare vores spørgeskema, det tar højst 5min. Vi ville sætte meget stor pris på hjælpen.

Her er der link i skal klikke på
http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=5jw91iady3vvzsn744244
Mange Tak for hjælpen.



Sidst rettet af Shawn Man Apr 26 2010, 10:17, rettet 1 gang

2Hjælp fra forældre søges!! Empty Sv: Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 10:12

JA mor

JA mor
Platin medlem
Platin medlem

Linket virker ikke når jeg klikker på det...

3Hjælp fra forældre søges!! Empty Sv: Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 10:18

Shawn


Nyfødt
Nyfødt

Undskyld men det skulle meget gerne virke nu.

4Hjælp fra forældre søges!! Empty Sv: Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 10:29

minmor

minmor
Millennium Member
Millennium Member

Så er det gjort Very Happy

5Hjælp fra forældre søges!! Empty Sv: Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 10:50

Jane, Tulles mor

Jane, Tulles mor
Premium Member
Premium Member

Så er det gjort Wink

6Hjælp fra forældre søges!! Empty Sv: Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 12:06

JA mor

JA mor
Platin medlem
Platin medlem

Jeg ku se at jeg ikke helt har overblik over hvor meget jeg bruger på børnetøj. Det er nok fordi det svinger meget fra ingenting til mange penge.

Da jeg skulle svare på hvor jeg havde købt hummel børnetøj ku jeg ikke lade være med at grine...zoo butikken stod ligesom ikke som en mulighed!! (efter de har fået bygget om, har de en en hel afdeling med børnetøj)

7Hjælp fra forældre søges!! Empty Sv: Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 14:29

Budde

Budde
Diamant medlem
Diamant medlem

Er gjort Wink

8Hjælp fra forældre søges!! Empty Sv: Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 15:03

Line

Line
Deluxe Member
Deluxe Member

Så er der svaret Razz

9Hjælp fra forældre søges!! Empty Sv: Hjælp fra forældre søges!! Man Apr 26 2010, 19:17

Shawn


Nyfødt
Nyfødt

Det er gået rigtig godt med svarene indtil videre og bli endelig ved. I skal ha mange tak til dem af jer der har taget tid til at besvare skemaet. Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum