Mors Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Billeder

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Billeder Empty Billeder Ons Apr 21 2010, 14:57

September95

September95
VIP
VIP

Bare for en god ordens skyld. De billeder man evt får lyst til at uploade; kan man fjerne dem igen?

Jeg ved, at mine børn ville blive flintrende ............. hvis de en dag fandt ud af, at der var et par billeder herinde af dem. Jeg tillader mig at tro, at de ikke frivilligt vil gå med til det.

Kan være, at jeg skal vente, til jeg kommer til de lukkede sider.

2Billeder Empty Sv: Billeder Ons Apr 21 2010, 16:37

HelleSkov

HelleSkov
Platin medlem
Platin medlem

Det ved jeg faktisk ikke om man kan, jeg vovede livet da jeg viste Simon(e) Very Happy . Hvis han skulle kigge med, så kigger han ikke så langt tilbage - håber jeg ikke Shocked ...

3Billeder Empty Sv: Billeder Ons Apr 21 2010, 16:39

Dorthe

Dorthe
Diamant medlem
Diamant medlem

Selvfølgelig kan du fjerne det igen - du har jo "Editer" knappen, og det giver dig mulighed for at slette lige nøjagtigt hvad du har lyst til i dit indlæg.

Men jeg tænker - hvis du ved at dine store børn ikke vil bryde sig om, at du viser billeder af dem .... vil du så gøre det alligevel?

4Billeder Empty Sv: Billeder Ons Apr 21 2010, 21:59

September95

September95
VIP
VIP

Dorthe skrev:Selvfølgelig kan du fjerne det igen - du har jo "Editer" knappen, og det giver dig mulighed for at slette lige nøjagtigt hvad du har lyst til i dit indlæg.

Men jeg tænker - hvis du ved at dine store børn ikke vil bryde sig om, at du viser billeder af dem .... vil du så gøre det alligevel?

Du har helt ret. Hvilket også er grunden til, at jeg ikke vovede det på MS. Jeg har heller ikke besluttet mig for, om jeg vil gøre det her.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Upload af billeder

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum